FAQ

1.      JAK ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA PORTALU?

ABY ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA PORTALU NALEŻY WYPEŁNIĆ FORMULARZ REJESTRACYJNY I POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ PRZESŁANĄ W MAILU.

2.      DLACZEGO NALEŻY ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA PORTALU I WYKONAĆ PRZELEW WERYFIKACYJNY?

TYLKO ZALOGOWANI KLIENCI MOGĄ SKORZYSTAĆ Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ AGENCJA NIAŃ. DO AKTYWACJI KONTA KONIECZNE JEST WYKONANIE PRZELEWU WERYFIKACYJNEGO, KTÓRY POTWIERDZI TWOJĄ TOŻSAMOŚĆ. MA TO NA CELU ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA ZATRUDNIONYM PRZEZ NAS OPIEKUNKOM.

3.      KIEDY KONTO BĘDZIE AKTYWNE?

KONTO POWINNO BYĆ AKTYWNE W PRZECIĄGU 3 DNI ROBOCZYCH OD WYKONANIA PRZELEWU WERYFIKACYJNEGO (Z REGUŁY JEST TO 24H).

4.       JAK ZAMÓWIĆ OPIEKUNKĘ?

ABY ZAMÓWIĆ OPIEKUNKĘ NALEŻY ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA PORTALU, DOKONAĆ WYBORU OPIEKUNKI I WYBRAĆ INTERESUJĄCY CIĘ TERMIN W KALENDARZU. KOLEJNYM KROKIEM JEST WYPEŁNIENIE FORMULARZA I DOKONANIE PŁATNOŚCI ZA USŁUGĘ.

5.      Z JAKIM WYPRZEDZENIEM MOGĘ ZAMÓWIĆ OPIEKUNKĘ?

OPIEKUNKĘ MOŻNA ZAMÓWIĆ W TRYBIE EXPRESS LUB W TRYBIE ZWYKŁYM.

6.      JAK DZIAŁA TRYB EXPRESS I TRYB ZWYKŁY?

- TRYB EXPRESS DZIAŁA W SPOSÓB UMOŻLIWIAJĄCY DOTARCIE OPIEKUNKI POD WSKAZANY W ZAMÓWIENIU ADRES W PRZECIĄGU 4 GODZIN OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA.

- TRYB ZWYKŁY DZIAŁA W SPOSÓB UMOŻLIWIAJĄCY DOTARCIE OPIEKUNKI POD WSKAZANY W ZAMÓWIENIU ADRES W PRZECIĄGU 12 GODZIN OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA.

- TRYB EXPRESS WYMAGA DOPŁATY W WYSOKOŚCI 1 GODZINY PRACY OPIEKUNKI ZGODNIE Z CENNIKIEM ODPOWIEDNIM DLA DANEGO MIASTA.

7.      W JAKI SPOSÓB DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA USŁUGĘ?

PŁATNOŚĆ ZA USŁUGĘ UISZCZANA  JEST „Z GÓRY”. PŁATNOŚCI DOKONYWANE SĄ POPRZEZ SYSTEM PRZELEWY24.PL

8.      CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ OPIEKUNKĘ NA URODZINY DZIECKA LUB INNĄ IMPREZĘ OKOLICZNOŚCIOWĄ?

TAK, W TYM CELU WYBIERZ, KORZYSTAJĄC Z OPCJI IMPREZA OKOLICZNOŚCIOWA, OPIEKUNKĘ DOSTĘPNĄ W TEJ OPCJI, OPŁAĆ USŁUGĘ ORAZ SKONTAKTUJ SIĘ Z AGENCJĄ NIAŃ W CELU DOPRECYZOWANIA SZCZEGÓŁÓW IMPREZY.

9.      CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ OPIEKUNKĘ W INNE MIEJSCE NIŻ WŁASNE MIESZKANIE/DOM?

TAK, OBOWIĄZUJĄ WARUNKI ZGODNIE Z CENNIKIEM OBOWIĄZUJĄCYM DLA ZWYKŁEJ OPIEKI.

10.  CZY MOGĘ MIEĆ PEWNOŚĆ, ŻE PO DOKONANIU ZAMÓWIENIA OPIEKUNKA PRZYJEDZIE POD WSKAZANY ADRES?

PO DOKONANIU ZAMÓWIENIA OPIEKUNKA POTWIERDZA MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA USŁUGI. POWIADOMIENIE NASTĘPUJE DROGĄ SMS ORAZ POPRZEZ ADRES E-MAIL.

11.  CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ ZE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

TAK, MOŻNA ANULOWAĆ ZLECENIE, JEDNAK NIE PÓŹNIEJ NIŻ NA 24 GODZINY PRZED PODJĘCIEM PRZEZ OPIEKUNKĘ PRACY. W INNYM RAZIE NADPŁACONE ŚRODKI PIENIĘŻNE NIE ZOSTANĄ ZWRÓCONE.

12.  CO JEŚLI OPIEKUNKA NIE POTWIERDZI ZAMÓWIENIA?

JEŚLI OPIEKUNKA NIE POTWIERDZI ZAMÓWIENIA, AGENCJA NIAŃ PO OTRZYMANIU INFORMACJI O NIEPOTWIERDZENIU USŁUGI, DOŁOŻY WSZELKICH STARAŃ W CELU ZNALEZIENIA ZASTĘPSTWA LUB ZWRÓCI NADPŁACONE PIENIĄDZE ZA USŁUGĘ.

13.  JAK DOKONAĆ ZMIANY WYBORU OPIEKUNKI?

ABY DOKONAĆ ZMIANY WYBORU OPIEKUNKI NALEŻY ANULOWAĆ USŁUGĘ, JEDNAK NIE PÓŹNIEJ NIŻ NA 24 GODZINY PRZED ROZPOCZĘCIEM ZLECENIA. WÓWCZAS MOŻNA DOKONAĆ REZERWACJI INNEJ OPIEKUNKI.

14.  W JAKI SPOSÓB ZAREZERWOWAĆ OPIEKUNKĘ NA WYJAZD?

ABY DOKONAĆ REZERWACJI OPIEKUNKI NA WYJAZD, SPRAWDŹ W SYSTEMIE FILTRÓW OPIEKUNKI, KTÓRE SĄ DOSTĘPNE W TEJ OPCJI. WYBIERZ OPIEKUNKĘ I SKONTAKTUJ SIĘ Z AGENCJĄ W CELU USTALENIA CENY ZA USŁUGĘ.

15.  JAK DOKONAĆ ZMIANY TERMINU REZERWACJI?

W TYM CELU NIEZWŁOCZNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z AGENCJĄ. POSTARAMY SIĘ POMÓC.

16.  NIE ZNALAZŁEM OPIEKUNKI W WYBRANYM PRZEZ SIEBIE TERMINIE.

SKONTAKTUJ SIĘ Z AGENCJĄ. POSTARAMY SIĘ SPROSTAĆ STAWIANYM OCZEKIWANIOM.

17.  CO SIĘ STANIE JEŚLI SPÓŹNIĘ SIĘ DO OPIEKUNKI PO TERMINOWYM ZAKOŃCZENIU PRZEZ NIĄ PRACY?

POINFORMUJ NAS JAK NAJSZYBCIEJ O ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI. W PRZYPADKU OPÓŹNIENIA DŁUŻSZEGO NIŻ 15 MINUT ZOSTANIE NALICZONA KWOTA W WYSOKOŚCI PODWÓJNEJ STAWKI GODZINOWEJ OBOWIĄZUJĄCEJ W CENNIKU DLA DANEGO MIASTA.

18.  CO JEŚLI PO SKORZYSTANIU Z USŁUGI CHCIAŁBYM/CHCIAŁBYM ZATRUDNIĆ OPIEKUNKĘ U SIEBIE?

W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z AGENCJĄ W CELU USTALENIA HONORARIUM. ZGODNIE Z REGULAMINEM ZABRANIA SIĘ NAWIĄZYWANIA STOSUNKU PRACY Z OPIEKUNKĄ ŚWIADCZĄCĄ USŁUGĘ POD GROŹBĄ KARY UMOWNEJ.

19.  CZY MOGĘ PRZEDŁUŻYĆ USŁUGĘ OPIEKI I ZAPŁACIĆ OPIEKUNCE „DO RĘKI”?

NIE. JEŚLI OPIEKUNKA ZGADZA SIĘ NA WYDŁUŻENIE PRACY I JEST TO UWIDOCZNIONE W JEJ KALENDARZU, NALEŻY WYKUPIĆ KOLEJNE GODZINY ZA POŚREDNICTWEM PORTALU.

20.  CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ OPIEKUNKĘ DO DZIECKA, KTÓRE MA OSPĘ?

W TYM CELU SKORZYSTAJ Z FILTRÓW I WYBIERZ OPIEKUNKĘ, KTÓRA POSIADA OPCJĘ „OPIEKA NAD CHORYM DZIECKIEM”. DODATKOWO NIANIA MOŻE UWZGLĘDNIĆ W SWOIM OPISIE W PROFILU INFORMACJĘ O AKCEPTOWALNOŚCI LUB BRAKU POSZCZEGÓLNYCH DZIECIĘCYCH CHORÓB. NALEŻY SIĘ Z NIM ZAPOZNAĆ.

21.  NIANIA POMIMO POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA SPÓŹNIA SIĘ LUB NIE PRZYCHODZI.

PROSIMY O NIEZWŁOCZNY KONTAKT Z AGENCJĄ W CELU ZNALEZIENIA JAK NAJLEPSZEGO ROZWIĄZANIA.